Hlasy oboru

Agentura Scholz & Friends slaví 10 let na trhu

Agentura Scholz & Friends slaví 10 let na trhu

Deset let existence na reklamním trhu není jen tak. Právě tohle významné výročí letos oslavuje agentura Scholz & Friends a při této příležitosti jsme vyzpovídali její tři nejdůležitější představitele. Ředitele a jednoho ze dvou zakladatelů Tomáše Kopečného, client servis directorku Barboru Hájkovou a kreativního ředitele Mikyho Karase.
  • 29. 04. 2019
Dobré zprávy pro fake news

Dobré zprávy pro fake news

Facebook má už skoro 2,3 miliardy uživatelů a dezinformační nákaza, která se jím šíří, se stává globální hrozbou. Firma prohlašuje, že proti nenávistným a lživým stránkám poslední dobou výrazně přitvrdila. V C3 Newsroom jsme proto provedli analýzu, jak se v poslední době daří konspiračním webům na českém Facebooku ve srovnání se seriózními médii. Nebudete věřit, co se stalo potom!
  • 10. 04. 2019
„Zákazník chce zážitek, vtipná telka a sleva už dávno nestačí“

„Zákazník chce zážitek, vtipná telka a sleva už dávno nestačí“

Mění se trh a firmy na to musejí reagovat. Marketéři vědí, že co fungovalo v marketingu dřív, dnes už platit nemusí. Všude se dnes mluví o marketingové automatizaci, digitalizaci, datech a zákaznické zkušenosti. A agentury si uvědomují, že na to musejí reagovat nejen ony, ale i samotní jejich klienti. O tom všem mluví Kateřina Doležalová z Wundermanu.
  • 03. 03. 2019
Jak virtuální realita promění sportovní marketing

Jak virtuální realita promění sportovní marketing

Dostat fanoušky k utkáním, aniž by museli být fyzicky přítomní, to bude jednou z hlavních snah marketérů kolem sportu v dalších letech, nahlíží nový velký kanál komunikace Nikola Mráčková z Geometry Prague, ve svém dalším textu o sportovním marketingu.
  • 28. 02. 2019
Studie: jaký má výběr písma vliv na vnímání zpráv

Studie: jaký má výběr písma vliv na vnímání zpráv

Jak písmo ovlivňuje vnímání textu, který máme před sebou? Některé emoce se přímo poutají k různým typům písma, některé jsou však individuální a liší se člověk od člověka. Vnímají Češi dětinský Comic Sans opravdu jako písmo vhodné jen pro klauny a zvyšuje patkový Times důvěryhodnost psaného textu? Na to se zaměřil typografický průzkum digitální agentury BlueGhost, ve kterém dotazovaní přiřazovali fiktivní charaktery k určitému typu písma. Cílem bylo zjistit, jaké asociace vyvolá to které písmo u uživatelů.
  • 27. 02. 2019