Hlasy oboru

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Marketing dneska připomíná závody F1, kde je každý rok nutné vyjet na trať s novým, dokonalejším vozem, říká ředitel C3 Prague David Musiol. Ten věří, že ideálním modelem řízení marketingu značky v dnešní rychlé době je newsroom. Princip fungování tohoto konceptu vysvětluje na newsroomu, v němž vzniká veškerá komunikace obří energetické firmy Innogy pro celou Evropu. K tomu popíše virtuální newsroom a komunikaci v reálném čase. Zkrátka vás čeká vše, co jste chtěli vědět o newsroomech (ale báli jste se zeptat).
  • 14. 02. 2019
Jak se proměnil sponzoring sportovních akcí

Jak se proměnil sponzoring sportovních akcí

Firmy dnes při spojení se sportem hledají zážitek, pozitivní emoce spojené se značkou, píše ve svém prvním textu o sportovním marketingu Nikola Mráčková z Geometry Prague.
  • 11. 02. 2019