Hlasy oboru

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Přes svou uživatelskou jednoduchost je sociální síť Instagram stále nerozlousknutelným oříškem pro řadu reklamek i brandů. Jedním z nejúspěšnějších brandových Instagramů v Česku je profil @instacili patřící k lifestylové platformě Vodafonu Čilichili. Jak se týmu z Boomerangu podařilo bez jediné reklamy nabrat padesát tisíc followerů za pouhý půlrok?
  • 12. 11. 2018
7 tipů, jak být always on, a ne always out

7 tipů, jak být always on, a ne always out

Neustále opakujeme, že v dnešní digitální éře už nestačí tradiční přístup, který sází na „sezónní“ mediální kampaně. Dnes musíte s cílovou skupinou komunikovat neustále. Jenže jak najít ta správná témata, abyste byli „always on“, a ne „always out“? Stratég agentury C3 Creative Code and Content Pavel Trnka má pár návrhů.
  • 07. 11. 2018
„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Relevantní věrnostní program, který nestojí výhradně na slevách, může retailerům pomoci ze slevové spirály,“ míní Vendula Mrázová, group business director agentury Wunderman. Věrnostními programy v Česku se zabývá dvacet let (začínala ještě v RadioMobilu), jejich automatizaci a personalizaci v onlinu cení, přesto tvrdí, že papír zůstává "o parník" lepší.
  • 05. 11. 2018
Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Do všech oborů pronikají vyspělé technologie. I taxikáři se dnes řídí informacemi z družic, využívají big data a sociální sítě, hned jak zapnou navigaci. Ale v reklamě se ještě občas sází na dobrý odhad a šestý smysl. My v C3 Creative Code and Content sázíme na technologie, spousty tvrdých dat, inovativní metody marketingu a kreativitu. To je naše navigace, která nás vede přesně zmapovaným trhem k cílové skupině. Ukážeme vám, jak funguje.
  • 24. 10. 2018