Hlasy oboru

Detektivní příběh o prodeji hraček

Detektivní příběh o prodeji hraček

Jak najít zločince mezi tisíci podezřelými, kteří vám kazí roční plán marže a prodeje? Nechte to na moderních metodách, které dokážou na kriminálníka ukázat imaginárním prstem během několika sekund.
  • 14. 12. 2018
I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

Thanh Vu Tran, šéf globální marketingové komunikace a strategie Škoda Auto, vysvětluje, jak se řídí marketing pro velkou značku s celosvětovým dosahem a co přesvědčí milleniály, aby si koupili auto. "Mluvíme-li o tom, čemu se dnes nejčastěji říká content marketing, je to pro mě hlavně nástroj individualizace. A ta je dnes nejdůležitějším trendem," je přesvědčen.
  • 28. 11. 2018
Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Přes svou uživatelskou jednoduchost je sociální síť Instagram stále nerozlousknutelným oříškem pro řadu reklamek i brandů. Jedním z nejúspěšnějších brandových Instagramů v Česku je profil @instacili patřící k lifestylové platformě Vodafonu Čilichili. Jak se týmu z Boomerangu podařilo bez jediné reklamy nabrat padesát tisíc followerů za pouhý půlrok?
  • 12. 11. 2018
7 tipů, jak být always on, a ne always out

7 tipů, jak být always on, a ne always out

Neustále opakujeme, že v dnešní digitální éře už nestačí tradiční přístup, který sází na „sezónní“ mediální kampaně. Dnes musíte s cílovou skupinou komunikovat neustále. Jenže jak najít ta správná témata, abyste byli „always on“, a ne „always out“? Stratég agentury C3 Creative Code and Content Pavel Trnka má pár návrhů.
  • 07. 11. 2018
„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Relevantní věrnostní program, který nestojí výhradně na slevách, může retailerům pomoci ze slevové spirály,“ míní Vendula Mrázová, group business director agentury Wunderman. Věrnostními programy v Česku se zabývá dvacet let (začínala ještě v RadioMobilu), jejich automatizaci a personalizaci v onlinu cení, přesto tvrdí, že papír zůstává "o parník" lepší.
  • 05. 11. 2018