Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Hlasy oboru

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Marketing dneska připomíná závody F1, kde je každý rok nutné vyjet na trať s novým, dokonalejším vozem, říká ředitel C3 Prague David Musiol. Ten věří, že ideálním modelem řízení marketingu značky v dnešní rychlé době je newsroom. Princip fungování tohoto konceptu vysvětluje na newsroomu, v němž vzniká veškerá komunikace obří energetické firmy Innogy pro celou Evropu. K tomu popíše virtuální newsroom a komunikaci v reálném čase. Zkrátka vás čeká vše, co jste chtěli vědět o newsroomech (ale báli jste se zeptat).
Detektivní příběh o prodeji hraček

Detektivní příběh o prodeji hraček

Jak najít zločince mezi tisíci podezřelými, kteří vám kazí roční plán marže a prodeje? Nechte to na moderních metodách, které dokážou na kriminálníka ukázat imaginárním prstem během několika sekund.