Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Hullabaloo

Celý příběh značky Stáhnout (XLS)

Tým agentury Hullabaloo

Tým agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Vlastnická struktura
Timothy John Hennessy (1/3), Martyn Wiliam Cox (1/3), Jiří Pleskot (1/3)
Dceřiné agentury
Hullabaloo Digital (100 %)
Profil agentury

Založena třemi společníky. Agentura úspěšně realizovala kampaně na 25 trzích západní i východní evropy pro značky Coca-Cola, BMW a Panasonic. V roce 2014 převzala pražskou pobočku mezinárodní sítě TBWA. Na místním trhu se věnuje především tradičním českým značkám.

Rok založení
2008
Pracovníků
30 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Jiří Pleskot
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Integrované kampaně
Klíčoví klienti
Penny, Vitana, Česká Pošta, Mlékárna Kunín, Bohemia Energy, Henkel, Nissan, Galbani, President
Ocenění
  • Golden Drum
  • ADC Czech Creative Awards
Členství v organizacích
  • The Network One
Kdo plave na vodě, potopí se

Kdo plave na vodě, potopí se

Marketing potřebuje solidní základ, soudržnost, strategii. Přestaňme chybně zaměňovat jednotlivé nástroje, jako jsou online marketing či content marketing, za celkový přístup.
Varujte se balastu, naučte se říkat ne

Varujte se balastu, naučte se říkat ne

Chcete sledovat vše najednou? Váš mozek bude brzy plný krámů jako byty lidí, jež nechtějí a neumějí nic vyhodit. Kdo chce novinky zhodnotit, utřídit a vstřebat, potřebuje řád a čas.
Účel značky: myslíte to vážně, nebo si jen lžete?

Účel značky: myslíte to vážně, nebo si jen lžete?

Vadí mi trend, který vnucuje, že se marketing má zaměřit primárně na komunikaci o "vyšším poslání" soukromých firem. Řada firem by se přitom měla spokojit, že lidé jejich produkty rádi nosí nebo jim chutnají, že dobře platí daně a své zaměstnance.
Nebuďte dokonalí, buďte výjimeční

Nebuďte dokonalí, buďte výjimeční

Lidstvo miluje univerzální řešení. Problém je, že často nefungují. Přesto se s nimi právě v marketingu poslední dobou roztrhl pytel. Už se vám ze všech sociálních sítí, virtuální reality a umělé inteligence točí hlava? Nepanikařte. Nové neznamená automaticky dobré pro každého. Každopádně je na to třeba jít s rozmyslem a chladnou hlavou. Každý měsíc se teď podíváme na jednu módní záležitost v marketingu a posoudíme ji střízlivě.
Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Lidstvo miluje univerzální řešení. Problém je, že často nefungují. Přesto se s nimi právě v marketingu poslední dobou roztrhl pytel. Už se vám ze všech sociálních sítí, virtuální reality a umělé inteligence točí hlava? Nepanikařte. Nové neznamená automaticky dobré pro každého. Každopádně je na to třeba jít s rozmyslem a chladnou hlavou. Každý měsíc se teď podíváme na jednu módní záležitost v marketingu a posoudíme ji střízlivě.