Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Hullabaloo

Celý příběh značky Stáhnout (XLS)

Tým agentury Hullabaloo

Tým agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Kanceláře agentury Hullabaloo

Vlastnická struktura
Timothy John Hennessy (1/3), Martyn Wiliam Cox (1/3), Jiří Pleskot (1/3)
Dceřiné agentury
Hullabaloo Digital (100 %)
Profil agentury

Založena třemi společníky. Agentura úspěšně realizovala kampaně na 25 trzích západní i východní evropy pro značky Coca-Cola, BMW a Panasonic. V roce 2014 převzala pražskou pobočku mezinárodní sítě TBWA. Na místním trhu se věnuje především tradičním českým značkám.

Rok založení
2008
Pracovníků
30 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Petra Chocholová
Kreativní ředitel/ka
Jiří Pleskot
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Integrované kampaně
Klíčoví klienti
Penny, Vitana, Česká Pošta, Mlékárna Kunín, Bohemia Energy, Henkel, Nissan, Galbani, President
Ocenění
  • Golden Drum
  • ADC Czech Creative Awards
Členství v organizacích
  • The Network One
Kdo plave na vodě, potopí se

Kdo plave na vodě, potopí se

Marketing potřebuje solidní základ, soudržnost, strategii. Přestaňme chybně zaměňovat jednotlivé nástroje, jako jsou online marketing či content marketing, za celkový přístup.
  • 04. 06. 2018
Varujte se balastu, naučte se říkat ne

Varujte se balastu, naučte se říkat ne

Chcete sledovat vše najednou? Váš mozek bude brzy plný krámů jako byty lidí, jež nechtějí a neumějí nic vyhodit. Kdo chce novinky zhodnotit, utřídit a vstřebat, potřebuje řád a čas.
  • 23. 04. 2018