In creative
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Jakub Horáček (68 %),
Michal Olbert (24 %),
Michael Rostock (5 %),
Aleš Skoupý (3 %)
Profil agentury
Naše poslání je jednoduché: poctivé budování vaší značky. Najdeme vám zákazníky. Přivedeme vám zaměstnance. A poradíme vám, jak to udělat, aby se k vám návštěvníci vraceli. Na váš web, na sociální sítě i na vaši pobočku. Starat se o vás bude tým 30 specialistů.
Rok založení
2014
Pracovníků
30 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Account director
Provozní ředitel
Obor činnosti
- Digital
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Obrat za poslední rok
25 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Husky, KitchenAid, Izomat, Lomax, AZ Pneu, Jaf Holz
Certifikace
- Partnerská agentura Googlu
- Heureka partner
- Shoptet partner

Prodej podílu po pěti letech
Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně
Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Poprvé promluví do složení rady
Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Přestup do Czech News Center
Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Radní schválili pracovní smlouvu
Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Nova, Prima a Óčko proti mediální novele
Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

Od 14. října v sobotu večer na ČT1
ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury

"Se zábavou přímo do obýváku"