In creative
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Jakub Horáček (68 %),
Michal Olbert (24 %),
Michael Rostock (5 %),
Aleš Skoupý (3 %)
Profil agentury
Naše poslání je jednoduché: poctivé budování vaší značky. Najdeme vám zákazníky. Přivedeme vám zaměstnance. A poradíme vám, jak to udělat, aby se k vám návštěvníci vraceli. Na váš web, na sociální sítě i na vaši pobočku. Starat se o vás bude tým 30 specialistů.
Rok založení
2014
Pracovníků
30 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Account director
Provozní ředitel
Obor činnosti
- Digital
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Obrat za poslední rok
25 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Husky, KitchenAid, Izomat, Lomax, AZ Pneu, Jaf Holz
Certifikace
- Partnerská agentura Googlu
- Heureka partner
- Shoptet partner

Veřejné slyšení bude 7. prosince
Na místo po Jandákovi v Radě Českého rozhlasu kandiduje sedm lidí

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

ATP bude vysílat Premier Sport 3
Telly získala televizní práva na mužský tenis ATP, ženský tenis WTA přebírá Canal+
-
PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý
-
Inovativní koncept WT Health Studios mění pravidla pharma & health marketingu
-
Project Agora oznamuje strategická partnerství s předními vydavateli v Česku a na Slovensku

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

Pro expanzi značek na marketplaces
B&T zakládá novou agenturu Profit&roll

Rebranding po akvizici
Česká pobočka Burdy změní název na Burda Media Extra

Od 9. ledna v iVysílání
ČT s Českou asociací pojišťoven uvedou seriál Adikts, od režiséra Bangeru

Ročně až 430 milionů Kč pro český fotbal