Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Instagram

„Influenceři preferují dlouhodobé spolupráce. Vysněné mají automobilky“

„Influenceři preferují dlouhodobé spolupráce. Vysněné mají automobilky“

"Influencer marketing se stává automatickou součástí komunikačního mixu. U značek, které mají mladší publikum, ale postupně i u střední generace," říká v rozhovoru nad výsledky svého aktuálního průzkumu Andrea Hurychová, majitelka a šéfka marketingové agentury WeDigital zaměřené právě na spolupráci s vlivnými tvářemi ze sociálních sítí.
  • 22. 11. 2020
Takový byl Instameet 2020, podívejte

Takový byl Instameet 2020, podívejte

Ve čtvrtek 17. září proběhl ve 4. patře pražského obchodního domu Máj 4. ročník odborné konference Instameet, s podtitulem Byznys na Instagramu a autenticita obsahu. Bylo to největší dosavadní tuzemské setkání marketingových expertů na tuto populární sociální síť a také top instagramerů z Česka i Slovenska. Konferenci tradičně doplnily workshopy.
  • 20. 09. 2020
Demagog slouží jako PR alibistického Facebooku

Demagog slouží jako PR alibistického Facebooku

Občasná upozornění českého spolku na lži za pár tisíc měsíčně nevyřeší hluboké problémy sociální sítě. Americký gigant o nich dobře ví, byznys a vztahy s politiky jsou ale důležitější.
  • 23. 06. 2020
Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Mezi aktuální témata influencer marketingu stále patří to, zda a jak mají influenceři značit placenou spolupráci ve svých příspěvcích. A dotkl se toho i seminář Jak mít v kampani influencera a nezbláznit se z toho, který 13. června pořádala v Praze agentura The Hive.
  • 18. 06. 2019