
Symbio vzalo tyčinku KitKat poprvé na Instagram
Případová studie popisuje, jak digitální agentura nastartovala pro Nestlé růst značky čokoládové tyčinky, která je ve světě jednička, ale z myslí českých spotřebitelů se vytratila.

Jak školačkám prodat sešity v létě? Na Instagramu
Instagramopis, Krasopsaní, Beautylogie, DIY výtvarka. Agentura Fragile v případové studii popisuje, jak na populární sociální síti "letní školou" účinně zpropagovala sešity Oxford.

Czech Social Awards ovládli Anna Šulc a Kovy
V pražském hotelu Hilton byly vyhlášeny výsledky 6. ročníku ankety Czech Social Awards.

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku
Přes svou uživatelskou jednoduchost je sociální síť Instagram stále nerozlousknutelným oříškem pro řadu reklamek i brandů. Jedním z nejúspěšnějších brandových Instagramů v Česku je profil @instacili patřící k lifestylové platformě Vodafonu Čilichili. Jak se týmu z Boomerangu podařilo bez jediné reklamy nabrat padesát tisíc followerů za pouhý půlrok?

Dvacet lidí, v čele Mario Poór
Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Jak česká média pojímají OSINT
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Spor o roční odměnu zatím nemá řešení
Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Dvanáct dílů z Moravy
Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Po 73 letech pronájmu ve svém
Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Reklamní investice letos rostou o desítky procent

V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb
Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Dynamických CLV je v metru už 70
MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Sáhnou po letácích i e-shopy?
Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Tendr doručovatele má vítěze
Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Pohlcení Adexpresu se završí na podzim