Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Online

Francii i Springer může Google ignorovat, s celou EU to bude horší

Francii i Springer může Google ignorovat, s celou EU to bude horší

Google nemá jediného novináře, přesto se díky svému vyhledávači a cílené reklamě stal globálně nejvlivnějším hráčem ve světě médií. Koncentrace na mediálně-technologickém trhu se nelíbí Evropské unii a nově ani americkým úřadům a politikům, kteří chtějí technologickým gigantům v čele s Googlem a Facebookem přistřihnout křídla. Sám Google si přitom mediální domy snaží předcházet, když se skrze svůj inovační fond stal globálně největším mediálním filantropem. Médiář se proto pokusil ve vší komplexitě popsat, jaké jsou vztahy Googlu a médií a co všechno se může změnit. Tady je první díl seriálu.