Jana Kubištová

„Volvo přesně říká, co dělá, a dělá to, co říká“
Švédské léto značky Volvo reklamní katy nadchlo nejvíc, následovala notoricky známá Fofola s panem Meflounem, koncepty Braníku a Excelentu nepřinesly nic nového.

Pilulka.cz sama rozváží, Becherovka cílí na mladé
Lékárny Pilulka.cz přišly s unikátní službou - rozváží si samy po Praze, Becherovka propojuje mladé s idoly, čerpací stanice OMV mění slogan.

Náboženství bank se mění, Sklizeno expanduje
Sklizeno míří na malá města, sází na racionalitu spotřebitelů. Lidl i Albert otevírají dveře vysokoškolákům, SodaStream znovu doufá v úspěch pastelových barev a geometrie.

Digilidi s Laštovkou na drátě
Yaro Pružinec: Reklamu na T-Mobile s polským pašerákem nám zakázali!

Název na webu se mění na Hrot24
Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Na webu přidá tři nové pořady
Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X

Digilidi s Laštovkou na drátě
Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Spoluzakladatel prodal 30 %
Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Změna vedení pod Reflex Capital
Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

Pro expanzi značek na marketplaces
B&T zakládá novou agenturu Profit&roll

Rebranding po akvizici
Česká pobočka Burdy změní název na Burda Media Extra

Od 9. ledna v iVysílání