Jana Kubištová

„Vodafone se chce posunout, je to ale na půl cesty“
Červený operátor pustil do režisérského křesla Kotka a rockovější rodinka se líbila nejvíc. Modré O2 "vizuálně pěkně zpracovává nudu". Poštovní skřítci nebudí důvěru vůbec.

„Že by na účtech nezbylo na pořádnou kampaň?“
Babiš utrpěl v Reklamní katovně Pyrrhovo vítězství nad ČSSD: "Premiér to nandává ministrovi financí tím, že je dva roky ve vládě, což ten druhý ovšem taky. Říká to sentimentálními stock záběry, zatímco protivník vylepuje na billboardy účetnictví."

„Když spot s hipstery, ať je pořádně zahipstříno“
Kati tento týden jako nejlepší zvolili spot Tchibo, který si utahuje z hipsterské kávové kultury. Rozporuplně působí dojemné Obědy pro děti, retro nápad Granka už tu byl.

Spot na Relax vyhrál. „Ale co má společného s džusem?“
Původem polská televizní reklama, poctivá filmařina, vévodí první letošní pětici kampaní v Reklamní katovně, převážně ještě vánočních. Naopak propadl Leoš Mareš s Partners.

„Je to Trojan, nebo ne?“ „Vodamobile“ předčil O2
V souboji operátorů má tentokrát vrch retro otec Vyorálek z Vodafonu nad online kampaní #Velkočesko od O2. Poslední místo obsadila Taťána Kuchařová ve sprše pro Dermacol.

„Tohle Božkov trefil.“ Macháček boduje v reklamě na tuzemák
S podstatnými výhradami zvolili reklamní kati vítězem týdne Jiřího Macháčka jako tvář zelené a tuzemáku Božkov. Předčil "akci Z" rádia Impuls a módní bloggery propagující sýr.

Po roce změna mediální agentury
Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Náročné a drahé pro agentury i klienty
Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA
-
PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý
-
Inovativní koncept WT Health Studios mění pravidla pharma & health marketingu
-
Project Agora oznamuje strategická partnerství s předními vydavateli v Česku a na Slovensku

V reakci na evropskou legislativu
Ulož.to už nebude umožňovat sdílení souborů

Digilidi s Laštovkou na drátě
Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Spoluzakladatel prodal 30 %
Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Změna vedení pod Reflex Capital
Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

Pro expanzi značek na marketplaces