V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Vlastnická struktura
Bain Capital (60 %), WPP (40 %)
Profil agentury

Na konci roku 2017 došlo ke spojení dvou agentur z oblasti marketingového výzkumu. Společnosti Millward Brown a TNS se tak přejmenovaly na Kantar CZ a nabízejí komplexní výzkumná řešení kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Kantar Millward Brown je přední globální výzkumná agentura specializující se na efektivitu reklamy, strategickou komunikaci, média a digital či výzkum značek. Společnost pomáhá klientům rozvíjet skvělé značky prostřednictvím komplexních kvalitativních a kvantitativních řešení založených na výzkumu. Kantar MillwardBrown působí ve více než 55 zemích světa.

Kantar TNS je jednou z největších světových výzkumných agentur s odborníky ve více než 90 zemích světa. S odbornými znalostmi v oblasti inovací, značky a komunikace, aktivace zákazníků a vztahů se zákazníky pomáháme našim klientům identifikovat, optimalizovat a aktivovat okamžiky pro růst jejich podnikání.

Kantar CZ je držitelem certifikací ISO – Research standard ISO20252 a ISO – MyMap Online Panel Certification ISO 26362, má jediný certifikovaný online panel v Česku.

Rok založení
1990
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Výzkum
  • Crossmediální měření kampaní
Obrat za poslední rok
450 000 000 Kč
Ocenění
  • FIPP Award
  • Vodafone: Unforgottable Innovation
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • SIMAR
  • ESOMAR