Vlastnická struktura
Bain Capital (60 %), WPP (40 %)
Profil agentury

Na konci roku 2017 došlo ke spojení dvou agentur z oblasti marketingového výzkumu. Společnosti Millward Brown a TNS se tak přejmenovaly na Kantar CZ a nabízejí komplexní výzkumná řešení kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Kantar Millward Brown je přední globální výzkumná agentura specializující se na efektivitu reklamy, strategickou komunikaci, média a digital či výzkum značek. Společnost pomáhá klientům rozvíjet skvělé značky prostřednictvím komplexních kvalitativních a kvantitativních řešení založených na výzkumu. Kantar MillwardBrown působí ve více než 55 zemích světa.

Kantar TNS je jednou z největších světových výzkumných agentur s odborníky ve více než 90 zemích světa. S odbornými znalostmi v oblasti inovací, značky a komunikace, aktivace zákazníků a vztahů se zákazníky pomáháme našim klientům identifikovat, optimalizovat a aktivovat okamžiky pro růst jejich podnikání.

Kantar CZ je držitelem certifikací ISO – Research standard ISO20252 a ISO – MyMap Online Panel Certification ISO 26362, má jediný certifikovaný online panel v Česku.

Rok založení
1990
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Výzkum
  • Crossmediální měření kampaní
Obrat za poslední rok
450 000 000 Kč
Ocenění
  • FIPP Award
  • Vodafone: Unforgottable Innovation
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • SIMAR
  • ESOMAR
Jak měřit emoční odezvu u reklamy? Řešení nabízí facial coding

Jak měřit emoční odezvu u reklamy? Řešení nabízí facial coding

Lidé mají tendenci vybírat si značky, ke kterým mají nějaký vztah, a to i třeba nevědomý. Emoční zainteresovanost proto hraje klíčovou roli z hlediska úspěchu, zvyšuje viditelnost kampaní a buduje pouto ke značce. Dešifrování a analýza obličejové mimiky a výrazů (takzvaný facial coding) je pak cestou, jak těmto emocím porozumět a měřit je.
  • 06. 02. 2023
Pět výhod, které získáte s agilním průzkumem trhu, a nebude to na úkor kvality

Pět výhod, které získáte s agilním průzkumem trhu, a nebude to na úkor kvality

Mít čerstvá data o spotřebitelských trendech, vyhodnocení návrhu nové televizní kampaně nebo zpětnou vazbu na redesign obalu během pár hodin? Dnes už žádná utopie. Automatizovaných online výzkumných platforem přibývá a v poměru cena/výkon si vedou velmi dobře. Přesto si důvěru insight týmů teprve získávají. Čím by mohly pomoci právě vaší značce?
  • 09. 06. 2022