Kindred

It's a long way to the top, we can take you there. Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Publicis Groupe Holding B.V. (100 %)
Profil agentury

Historie značky se datuje do roku 2013, kdy byl založen holding firem pod názvem Kindred Group. Byla to komunikační skupina digitálních a mediálních agentur, které působily v oblasti digitálních technologií, reklamy, nákupu médií, ve vývoji webů a aplikací apod. V roce 2018 skupinu koupila mezinárodní komunikační síť Publicis Groupe a právě data a tech divize se přejmenovala na KINDRED. a věnuje se návrhu a vývoji softwarových systémů a digitální transformaci marketingového businessu. Naše služby zahrnují konzultace, technologickou implementaci a poskytujeme klientovi také následnou servisní podporu. Díky kvalitní datové a technologické expertize dokážeme dobře porozumět klientovu problému a navrhnout mu řešení na míru. Řešení umíme také aplikovat na více trhů nebo je přizpůsobit dle velikosti klienta. Od roku 2020 se KINDRED. stal také součástí uskupení Le Pont. Tento tým čítá 600 odborníků z Publicisu ze tří takzvaných Centers of Excellence v Česku, Maďarsku a Polsku. Za českou stranu nabízíme know-how z oblastí CRM, data, technologie a vývoj.

Rok založení
2019
Pracovníků
72 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Vývoj softwaru
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
Obrat za poslední rok
230 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Procter & Gamble, L’Oréal, Philip Morris International
Ocenění
  • Internet Effectiveness Award
Součástí sítě
Publicis Groupe
Členství v organizacích
  • AKA
Certifikace
  • Salesforce Marketing Cloud Email Specialist (Salesforce)
  • Salesorce Certified Administrator (Salesforce)
  • Salesforce Pardot Specialist (Salesforce)
  • Salesforce Interaction Studio Acredited Proffesional (Salesforce)
  • Salesforce Customer Data Platform Acredited Proffesional (Salesforce)
  • Salesforce Advanced Cross Channel Accredited Professional (Salesforce)
  • Salesforce Marketing Cloud Admin (Salesforce)
  • Salesforce Marketing Cloud Developer (Salesforce)
  • Acoustic Campaign: Technical Expert (Acoustic)
  • Adobe Sales Accredited Realtime CDP (Adobe)
  • Adobe Sales Accredited Customer Journey Analytics (Adobe)
  • Google Analytics I. (Google)
  • Google Analytics II. (Google)
  • Advanced Google Analytics (Google)
  • Doubleclick Campaign Manager (Google)
  • Google Ads - Search Advertising (Google)
  • Google UX Design (Google)
  • HubSpot Email Marketing (HubSpot)
  • HubSpot CMS for Marketers (HubSpot)
  • HubSpot CMS for Developers (HubSpot)
  • HubSpot Frictionless Sales (HubSpot)
  • HubSpot Marketing Software (HubSpot)
  • HubSpot Inbound Marketing (HubSpot)
  • HubSpot Service Hub Software (HubSpot)
  • HubSpot Contextual Marketing (HubSpot)
  • HubSpot Sales Software (HubSpot)
  • HubSpot Reporting (HubSpot)
  • HubSpot Sales Enablement (HubSpot)
  • HubSpot Data Integrations (HubSpot)
  • Keboola Certified Data Engineer (Keboola)
  • Shopify Business Fundamentals (Shopify)
  • Shopify Product Fundamentals (Shopify)
  • Veeva Approved Email Business (Veeva)
  • Veeva Approved Email Technical (Veeva)
  • Veeva Engage Meeting Business (Veeva)
  • Veeva Engage for Portals Business (Veeva)
  • Veeva CLM Business (Veeva)
  • Veeva CLM Technical (Veeva)
  • Power Platform Fundamentals (Microsoft)
  • AWS Solutions Architect – Professional (AWS)
  • Contentful Certified Professional (Contentful)
Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Integrace digitální skupiny Kindred do Publicis Groupe je hotova. „Po spojení jsme si z obou vzali to lepší,“ hodnotí to Tomáš Varga, šéf místní divize nadnárodní agenturní skupiny Publicis Groupe. V rozhovoru pro Médiář také popisuje, jak se zadavatelé naučili pracovat v turbulentních dobách: „Firmy se poučily. Když přišla koronakrize, řada manažerů si špatná rozhodnutí z předchozí krize pamatovala, tím pádem drželi pozice.“ To podle něj přetrvává i teď, kdy obchod poznamenává válka na Ukrajině, potažmo nejistá cena vstupů.
  • 02. 06. 2022