Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

„Místo televize musí značky najít strategii online“

„Místo televize musí značky najít strategii online“

"Magická formule v marketingu existuje pro každou značku, ale spousta brandů tu tradiční ztratila a zatím neměla odvahu začít hledat novou. Pro nás bude příští rok prioritou hledat, jak ideálně dělit investice mezi televizi a online," přibližuje v rozhovoru pro Médiář Lukáš Kružberský, business director agentury Red Media z nákupní aliance MediaBlock.
Digital jako nejdůležitější kanál, tady a teď

Digital jako nejdůležitější kanál, tady a teď

Aplikace datových strategií, propojení platforem a brand safety - hlavní trendy digitálního marketingu, které rezonovaly letošní konferencí DMEXCO v Kolíně nad Rýnem. Zápisky z osobního pozorování akce nabídly Médiáři aliance MediaBlock a agentura Dark Side.