Historie značky se datuje do roku 2013, kdy byl založen holding firem pod názvem Kindred Group. Byla to komunikační skupina digitálních a mediálních agentur, které působily v oblasti digitálních technologií, reklamy, nákupu médií, ve vývoji webů a aplikací apod. V roce 2018 skupinu koupila mezinárodní komunikační síť Publicis Groupe a právě data a tech divize se přejmenovala na KINDRED. a věnuje se návrhu a vývoji softwarových systémů a digitální transformaci marketingového businessu. Naše služby zahrnují konzultace, technologickou implementaci a poskytujeme klientovi také následnou servisní podporu. Díky kvalitní datové a technologické expertize dokážeme dobře porozumět klientovu problému a navrhnout mu řešení na míru. Řešení umíme také aplikovat na více trhů nebo je přizpůsobit dle velikosti klienta. Od roku 2020 se KINDRED. stal také součástí uskupení Le Pont. Tento tým čítá 600 odborníků z Publicisu ze tří takzvaných Centers of Excellence v Česku, Maďarsku a Polsku. Za českou stranu nabízíme know-how z oblastí CRM, data, technologie a vývoj.
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Vývoj softwaru
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Emailing
- Internet Effectiveness Award
- AKA
- Salesforce Marketing Cloud Email Specialist (Salesforce)
- Salesorce Certified Administrator (Salesforce)
- Salesforce Pardot Specialist (Salesforce)
- Salesforce Interaction Studio Acredited Proffesional (Salesforce)
- Salesforce Customer Data Platform Acredited Proffesional (Salesforce)
- Salesforce Advanced Cross Channel Accredited Professional (Salesforce)
- Salesforce Marketing Cloud Admin (Salesforce)
- Salesforce Marketing Cloud Developer (Salesforce)
- Acoustic Campaign: Technical Expert (Acoustic)
- Adobe Sales Accredited Realtime CDP (Adobe)
- Adobe Sales Accredited Customer Journey Analytics (Adobe)
- Google Analytics I. (Google)
- Google Analytics II. (Google)
- Advanced Google Analytics (Google)
- Doubleclick Campaign Manager (Google)
- Google Ads - Search Advertising (Google)
- Google UX Design (Google)
- HubSpot Email Marketing (HubSpot)
- HubSpot CMS for Marketers (HubSpot)
- HubSpot CMS for Developers (HubSpot)
- HubSpot Frictionless Sales (HubSpot)
- HubSpot Marketing Software (HubSpot)
- HubSpot Inbound Marketing (HubSpot)
- HubSpot Service Hub Software (HubSpot)
- HubSpot Contextual Marketing (HubSpot)
- HubSpot Sales Software (HubSpot)
- HubSpot Reporting (HubSpot)
- HubSpot Sales Enablement (HubSpot)
- HubSpot Data Integrations (HubSpot)
- Keboola Certified Data Engineer (Keboola)
- Shopify Business Fundamentals (Shopify)
- Shopify Product Fundamentals (Shopify)
- Veeva Approved Email Business (Veeva)
- Veeva Approved Email Technical (Veeva)
- Veeva Engage Meeting Business (Veeva)
- Veeva Engage for Portals Business (Veeva)
- Veeva CLM Business (Veeva)
- Veeva CLM Technical (Veeva)
- Power Platform Fundamentals (Microsoft)
- AWS Solutions Architect – Professional (AWS)
- Contentful Certified Professional (Contentful)

Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Adam Nykles je chief data officer v týmu Publicis Le Pont

Publicis Groupe se zaměří i na retail, tým Commerce vede Jaroslav Sodomka

Do užšího vedení Kindred přišel Jan Bárta jako technický ředitel

Turner a Šrámek doplnili datový tým Kindred

L’Oréal na automatizaci marketingu vzal Kindred

Publicis završil integraci Kindred, zavádí tři divize

Publicis Groupe přesídlila do libeňského Docku

„Co k tomu říct?“ Tradiční zubní pasta Odol se připomíná „odolštinou“

Dáme jídlo má poprvé na influencery agenturu, vybralo WeDigital

Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media

Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“

Linda Bartošová odchází z České televize

Lékárna.cz převádí všechny své digitální inzertní plochy na platformu Cruxo

Petr Vančura přichází do agentury Mindsquared jako commercial director

Jan Lesák převzal vedení jednoho ze dvou kreativních týmů Leo Burnett

Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem
