Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Klára Palmer

„Tohle mě baví!“ Najbrt Karlovy Vary nezklamal

„Tohle mě baví!“ Najbrt Karlovy Vary nezklamal

Vítězem týdne je nový festivalový vizuál od Najbrta. Stydět se nemusejí ani krásní běžci a Linda Rybová. Unylé kočky na party a otřepané claimy pojišťovny NN výrazně pokulhávají.
  • 09. 05. 2017
„Mistrovství printu.“ Havel se Havasu povedl

„Mistrovství printu.“ Havel se Havasu povedl

Je to kvůli reklamním cenám? Tak jako tak, novou kampaň Amnesty od Havasu vynesli naši kati nejvýš. Naopak Billa jde dolů s cenami, a podle popravčích taky nejníž s komunikací.
  • 06. 03. 2017
„S rájem od Margot je to jak se svíčkovou“

„S rájem od Margot je to jak se svíčkovou“

"Důvěrně známé a vlastně nijak vzrušující ingredience, byť standardně dobře připravené" upotřebilo Symbio v kampani týdne na tyčinku od Nestlé, vítězné v této Reklamní katovně.
  • 25. 07. 2016
„O2 to se Spotify a Lunetikem hezky odlehčilo“

„O2 to se Spotify a Lunetikem hezky odlehčilo“

Spolupráce O2 se Spotify přesně komunikuje, co nabízí, oceňují reklamní kati. Banka Unicredit zkouší zase další koncept a kati mu drží palce. Big Shock! šokuje míň, než by chtěl.
  • 20. 06. 2016