Komentáře

Ohlédnutí za Cannes: Značkám v Česku chybí přesah

Ohlédnutí za Cannes: Značkám v Česku chybí přesah

Sedmdesátý ročník festivalu Cannes Lions rozvířil několik podstatných témat, ze kterých pro náš obor vyplývá mnoho zásadních výzev. Tou nejpalčivější však navzdory očekávání není umělá inteligence, ale úpadek rozpoznatelnosti značek. Kreativní ředitel VMLY&R Miloš Kočí shrnuje to nejdůležitější, co letos na Azurovém pobřeží zaznělo, a naznačuje, co by si z toho značky v Česku měly odnést.
  • 09. 07. 2023
Mají akce jako Portfolio Night vůbec smysl?

Mají akce jako Portfolio Night vůbec smysl?

Poprvé v Praze proběhla v půli června akce Portfolio Night, globální event organizace The One Club for Creativity, který vytváří prostor pro setkávání začínajících reklamních textařů, art directorů a designérů s renomovanými kreativními řediteli. Účastníci dostávají během jednoho večera v duchu speed datingu zpětnou vazbu na svou práci. První pražský event uspořádala agentura VMLY&R. Své dojmy shrnuje kreativní ředitel VMLY&R Miloš Kočí.
  • 28. 06. 2023
Moderátor je strážcem obsahu. Až pak nestrannosti

Moderátor je strážcem obsahu. Až pak nestrannosti

Co je moderátorsky lépe zvládnutou politickou diskusí? Taková, kde hosté mají možnost pronést srovnatelný počet replik, mluvit po srovnatelnou dobu a nebýt přitom přerušováni, anebo taková, kdy připravený moderátor dokáže obratem korigovat hosta a udržet diskusi u nastolených témat? Jsem přesvědčen, že druhý přístup by měl být upřednostňován.
  • 16. 05. 2023
3+1 trend v PR a komunikaci v roce 2023

3+1 trend v PR a komunikaci v roce 2023

Líp už bylo, mohlo by se zdát při pohledu na situaci na mediálním trhu a její dopady na práci ředitelů komunikace, tiskových mluvčích nebo šéfů agentur. Netřeba však s nástupem nového roku propadat skepsi, protože i negativní trendy přinášejí příležitosti.
  • 04. 01. 2023