Komentáře

Online reklama kdysi a dnes: kde je vlastně pravda

Online reklama kdysi a dnes: kde je vlastně pravda

Absolutní konjuktura trhu, pak covid a v návaznosti na to ještě zvýšená konjuktura onlinu, válka na Ukrajině, rapidní růst cen. Success stories na každém rohu, miliardové investice do startupů a také pár lží. Jak to vypadá v českém i světovém onlinu všemu navzdory?
  • 19. 03. 2022
Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Dlouhodobé marketingové trendy se projevují už i ve výběrových řízeních na mediální agentury. Mezi ty nejsilnější patří tlak na měření výsledků kampaní, nejlépe až na úroveň prodejů. Čím přesněji to agentura dokáže, tím větší šanci na úspěch v tendru má. Změn je ale mnohem víc, shrnuje Jerguš Slota, business development director Publicis Groupe.
  • 19. 05. 2021