Komentáře

Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Dlouhodobé marketingové trendy se projevují už i ve výběrových řízeních na mediální agentury. Mezi ty nejsilnější patří tlak na měření výsledků kampaní, nejlépe až na úroveň prodejů. Čím přesněji to agentura dokáže, tím větší šanci na úspěch v tendru má. Změn je ale mnohem víc, shrnuje Jerguš Slota, business development director Publicis Groupe.
  • 19. 05. 2021
Nejrychleji loni na internetu rostla skupina 50+

Nejrychleji loni na internetu rostla skupina 50+

"Covidový" rok 2020 přinesl rychlý růst uživatelů digitálních služeb po světě. Pandemie uzavřela lidi doma a donutila je změnit návyky. Nejvíc přibylo takzvaných silver surfers.
  • 04. 05. 2021
Lež, podvod a marketing

Lež, podvod a marketing

Marketing je respektu hodný, ba bohulibý obor. Špatné jméno mu dělají jen někteří zadavatelé a pak lidé, co nemají odvahu pojmenovat věc pravým jménem.
  • 09. 04. 2021
Kampaně jsou nové roušky

Kampaně jsou nové roušky

"Proč se v téhle zemi jede v módu, že pokud se má něco udělat, musí to vzít do ruky dobrovolníci a vytvořit to zadarmo?" podivuje se marketingový manažer Miloslav Knepr.
  • 06. 01. 2021
Radě Evropy bude předsedat český brigádník

Radě Evropy bude předsedat český brigádník

Předseda Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica komentuje plán ministerstva zahraničí zadat tvorbu loga českého předsednictví v Radě Evropy studentům za 15.000 Kč.
  • 28. 07. 2016