Konektor Social je obsahová a digitální agentura, která se specializuje na kreativní (online) kampaně, správu sociálních sítí, analytiku, tvorbu originálního a fungujícího obsahu, práci s blogery, influencery a kreativní projekty všeho druhu. Od facebookových a instagramových účtů, webů, aplikací až po printová média, brožury, časopisy či newslettery. Agentura se řídí tím, že obsah je král, ale teprve jeho efektivní distribuce a zapojení cílových skupin rozhodne o úspěchu kampaně.
- Digital
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
Agentura Konektor Social pravidelně získává ocenění, česká i mezinárodní. Pravidelně se objevuje na shortlistech European Excellence Awards nebo Sabre Awards. Každoročně také sklízí ocenění jako Zlatý středník, Fénix Content Marketing nebo Česká cena PR. V roce 2017 bodovala s kampaněmi vyděračských dopisů pro HBO (1. místo v kategorii Zábava a sport, 2. místo v kategorii Digital & social media a 3. místo v kategorii Přeshraniční projekty na České ceně PR), magazínem Boutiq pro právní kancelář Polverini-Strnad (Zlatý středník v kategorii jednorázová média, Zvláštní ocenění Fénix Content Marketing) a kampaň pirátského ostrova v Minecraftu pro Captain Morgan, která byla právě i na shortlistu European Excellence Awards 2017.
- Asociace content marketingu
- Word of Mouth Marketing Association (WOMMA)
- Eurocom Worldwide

Nikol Leitgeb s manželem Petrem v kampani Zootu usilují o výjimečné Vánoce

Konektor si nově vybraly značky Spontex a NUK

Pěstounskou péči propaguje pro Prahu fiktivní sitcom od Konektoru

Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

Nový positioning Microsoftu se ukázal ve virtuálním světě s avatary manažerů

Štíbrová ve vánoční kampani Zootu hraje Marfušu, Kevina i postavy z Pelíšků

Konektor Social pomáhá Aktivě, víc dělá pro Stock

Spolumajitelem agentury Konektor Social je Kvíz

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Stát letos rozdá literárním časopisům 15 milionů. Nejvíc dostane Host
