Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Konektor Social

Content is king, distribution is King Kong Stáhnout (XLS)
Tým agentury Konektor Social

Tým agentury Konektor Social

Vlastnická struktura
Rostislav Starý (50 %), Jaroslav Duroň (25 %), Konektor a.s. (18 %), Martin Charvát (7 %)
Profil agentury

Konektor Social je obsahová a digitální agentura, která se specializuje na kreativní (online) kampaně, správu sociálních sítí, analytiku, tvorbu originálního a fungujícího obsahu, práci s blogery, influencery a kreativní projekty všeho druhu. Od facebookových a instagramových účtů, webů, aplikací až po printová média, brožury, časopisy či newslettery. Agentura se řídí tím, že obsah je král, ale teprve jeho efektivní distribuce a zapojení cílových skupin rozhodne o úspěchu kampaně.

Rok založení
2013
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-commerce
Obrat za poslední rok
21 200 000 Kč
Klíčoví klienti
Alpro, AMC, Bonduelle, Český národní registr dárců kostní dřeně, Haribo, HBO, Hollandia, Mondelez, Microsoft, Obnovitelně, PPL, Purina, Sazka, Sexshop.cz, Stock
Ocenění

Agentura Konektor Social pravidelně získává ocenění, česká i mezinárodní. Pravidelně se objevuje na shortlistech European Excellence Awards nebo Sabre Awards. Každoročně také sklízí ocenění jako Zlatý středník, Fénix Content Marketing nebo Česká cena PR. V roce 2017 bodovala s kampaněmi vyděračských dopisů pro HBO (1. místo v kategorii Zábava a sport, 2. místo v kategorii Digital & social media a 3. místo v kategorii Přeshraniční projekty na České ceně PR), magazínem Boutiq pro právní kancelář Polverini-Strnad (Zlatý středník v kategorii jednorázová média, Zvláštní ocenění Fénix Content Marketing) a kampaň pirátského ostrova v Minecraftu pro Captain Morgan, která byla právě i na shortlistu European Excellence Awards 2017.

Členství v organizacích
  • Asociace content marketingu
  • Word of Mouth Marketing Association (WOMMA)
  • Eurocom Worldwide
“Zavádíme až dvouměsíční placenou dovolenou”

“Zavádíme až dvouměsíční placenou dovolenou”

„Začínáme na pěti týdnech dovolené, každý rok a čtvrt přibude další týden,“ říkají šéfové komunikační skupiny Konektor Jaroslav Duroň a Rostislav Starý k nové výhodě svých zaměstnanců. Skupina o padesátce lidí se chystá mezi klienty vrhnout nové aplikace pro rozšířenou realitu a pro HR. A brzy opustí dosavadní sídlo na pražském Náměstí Republiky.