Konektor Social je obsahová a digitální agentura, která se specializuje na kreativní (online) kampaně, správu sociálních sítí, analytiku, tvorbu originálního a fungujícího obsahu, práci s blogery, influencery a kreativní projekty všeho druhu. Od facebookových a instagramových účtů, webů, aplikací až po printová média, brožury, časopisy či newslettery. Agentura se řídí tím, že obsah je král, ale teprve jeho efektivní distribuce a zapojení cílových skupin rozhodne o úspěchu kampaně.
- Digital
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
Agentura Konektor Social pravidelně získává ocenění, česká i mezinárodní. Pravidelně se objevuje na shortlistech European Excellence Awards nebo Sabre Awards. Každoročně také sklízí ocenění jako Zlatý středník, Fénix Content Marketing nebo Česká cena PR. V roce 2017 bodovala s kampaněmi vyděračských dopisů pro HBO (1. místo v kategorii Zábava a sport, 2. místo v kategorii Digital & social media a 3. místo v kategorii Přeshraniční projekty na České ceně PR), magazínem Boutiq pro právní kancelář Polverini-Strnad (Zlatý středník v kategorii jednorázová média, Zvláštní ocenění Fénix Content Marketing) a kampaň pirátského ostrova v Minecraftu pro Captain Morgan, která byla právě i na shortlistu European Excellence Awards 2017.
- Asociace content marketingu
- Word of Mouth Marketing Association (WOMMA)
- Eurocom Worldwide
Kampaň Milka Chips Ahoy! využije populární dvojice

„Netočíme reklamní spoty, s youtubery jde marketing na hranu“
Milka uvádí svou největší letošní kampaň Poslední kousek

Kvíz přešel ze Socialbakers do Konektor Social

„Trošku ukecané, ale vizuálně výstižné.“ S kontrolkami, co neděsí, vítězí Škoda a Bistro

Konektor dělá PR Milce a SazkaMobilu

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO
