V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Jak budovat důvěryhodnou značku

Jak budovat důvěryhodnou značku

V 21. století si můžete koupit leccos - prostor, reach, engagement, fanoušky, GRPy... Ale to nejdůležitější si nekoupíte - důvěru. Protože důvěru si musíte zasloužit. A přitom je to nezbytná komodita pro budoucnost vašeho brandu.
„Vyšší důvěra může pro média znamenat i vyšší příjmy“

„Vyšší důvěra může pro média znamenat i vyšší příjmy“

"Věřím, že neexistuje víc pravd. Každopádně podle našeho výzkumu existují čtyři typy uživatelů. A většině můžeme pomoci nalézt důvěryhodný zdroj zpravodajství," říká Sally Lehrman, dřív úspěšná novinářka a ředitelka programu novinářské etiky na univerzitě v americké Santa Claře, nyní zakladatelka a ředitelka iniciativy The Trust Project.