Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

„Zavádíme až dvouměsíční placenou dovolenou“

„Zavádíme až dvouměsíční placenou dovolenou“

„Začínáme na pěti týdnech dovolené, každý rok a čtvrt přibude další týden,“ říkají šéfové komunikační skupiny Konektor Jaroslav Duroň a Rostislav Starý k nové výhodě svých zaměstnanců. Skupina o padesátce lidí se chystá mezi klienty vrhnout nové aplikace pro rozšířenou realitu a pro HR. A brzy opustí dosavadní sídlo na pražském Náměstí Republiky.
Sportovní marketing už není jen logo všude

Sportovní marketing už není jen logo všude

V marketingu navázaném na sport už nestačí spoléhat, že fanoušci vidí na dresech logo. Značka se nemá snažit jen být vidět, ale přímo zprostředkovat zážitek, shodli se na dalším debatním Media Brunchi Médiáře marketéři z agentur Concept One, Konektor a Raul.