Koronavirus

Comtech Can reflektuje ve své práci změny postcovidové doby

Comtech Can reflektuje ve své práci změny postcovidové doby

Comtech Can patří k nejdéle působícím českým reklamním agenturám i k zakládajícím členům sítě We­ Can, která sdružuje nezávislé agentury regionu střední a východní Evropy. Detailní pohled na jednotlivé mediální trhy a data o spotřebitelském chování shrnují v každoročním Cannual Reportu. Ten aktuální nabízí vhled do situace po pandemii.
  • 13. 04. 2023
Zabíjí home office kreativitu?

Zabíjí home office kreativitu?

"Ještě dnes jedeme v režimu 3+2, tedy tři dny v práci, dva dny home office. A není to dobře. Naše práce je postavena na komunikaci a vzájemné inspiraci. Ty nejlepší nápady vznikají z oboustranné oponentury mezi lidmi v týmu," píše Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.
  • 10. 11. 2022
Nejrychleji loni na internetu rostla skupina 50+

Nejrychleji loni na internetu rostla skupina 50+

"Covidový" rok 2020 přinesl rychlý růst uživatelů digitálních služeb po světě. Pandemie uzavřela lidi doma a donutila je změnit návyky. Nejvíc přibylo takzvaných silver surfers.
  • 04. 05. 2021