LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně.
Propojujeme kreativu, strategii a data v rámci online i offline strategií. Abychom vám však v digitálním marketingu pomohli dosáhnout velkých cílů, toto propojení samo o sobě nestačí. Veškeré kampaně a aktivity vnímáme a navrhujeme v souvislostech. Proto musíme nejdříve pochopit interní prostředí ve vaší firmě, produkt, specifika trhu, trendy a celou řadu dalších mikro i makro ekonomických proměnných, které na váš byznys působí.
Pro klienty spravujeme kampaně a komunikaci napříč Evropou.
V digitálu sledujeme inovace a trendy, a propojujeme všechny disciplíny do komplexního řešení, které vám zajistíme pod jednou střechou. Díky tomu vám pomůžeme splnit ambiciózní cíle a udržíme vás vždy o krok napřed před konkurencí.
- Digital
- Produkce
- Social
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Search engine optimization (SEO)
- Rychloobrátkové zboží
- Entertainment
- Informační technologie
- Finance
- Zdravotnictví
- Farmacie
- Energetika
- WebTop 100 2021: 3. místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku - za projekt Supradyn - uvedení značky skrze digitál? Proč ne!
- WebTop 100 2020: 1.místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku a Absolutní vítěz roku - za projekt MAPO plasma - nastartování firmy po útlumu v době koronaviru
- Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
- Google Partner – Search, Display, Shopping a Video Advertising
- Facebook Partner
- Ověřená agentura Sklik

LCG New Media má 10 let. Loni zdvihla obrat o třetinu, na 43 milionů Kč

LCG pomáhá Lotus Bakeries na českém trhu

Atrea svěří digitální komunikaci LCG New Media

Nejrychleji loni na internetu rostla skupina 50+

Jak LCG New Media nastartovala darování plazmy po lockdownu (a vyhrála WebTop100)

S náborem Armádě ČR pomáhají agentury No Stress Production a LCG New Media

LCG New Media nově pro Ontex a Lázně Libverda

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
-
Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
-
Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
-
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Ceny Lemur vyhrál projekt od Pram Consulting, za přínos oboru oceněn Vladimír Bystrov

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet
