Leoš Mareš

Jak se dnes v Česku vydělává na Instagramu

Jak se dnes v Česku vydělává na Instagramu

Obrázková sociální síť se stala hlavní platformou, na níž influenceři vydělávají. Reklamní příspěvky si cení až na statisíce korun. Přesto hledají i cesty, jak nebýt závislí na jediné síti.
  • 24. 02. 2022
Leoš Mareš: „Lidi vytváří Instagram jako vytesaný památník, já nabízím spíš švédský stůl“

Leoš Mareš: „Lidi vytváří Instagram jako vytesaný památník, já nabízím spíš švédský stůl“

"V posledních dvou letech se význam Instagramu stal stěžejní," říká moderátor Leoš Mareš o platformě, které zpočátku nevěřil. Dnes na ní jeho fotky a videa sleduje přes milion lidí. Instagram se tak stal Marešovým klíčovým komunikačním kanálem, který mu navíc díky reklamě zajišťuje podstatnou část příjmů: "A v covidové době nám doslova zachránil krk."
  • 24. 02. 2022
Michel Fleischmann: „Dnes na trhu není podstatné, jestli média vydělávají“

Michel Fleischmann: „Dnes na trhu není podstatné, jestli média vydělávají“

„Nejlepší podmínky momentálně nejsou dané trhem, ale tím, jak se noví čeští majitelé staví ke svým médiím. Využívají je, když už je mají, ale podstatný pro ně není trh. To mě jako starého rozhlasáka z privátního sektoru udivuje,“ říká v rozhovoru s Médiářem Michel Fleischmann, který po třech dekádách v čele rádií Evropa 2 či Frekvence 1 mediální byznys opouští a chystá se do služeb české diplomacie. Hovor vedli Ondřej Aust a Jakub Jetmar.
  • 15. 11. 2019