Lesensky.cz

Spojujeme efekt PR s výkonností marketingu Stáhnout (XLS)
Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Profil agentury

Jsme PR a marketingová agentura. Spojujeme efekt PR s výkonností marketingu. V jedné agentuře a s jednou strategií navrhujeme pro naše klienty aktivity, které fungují a dávají smysl. Pomáháme firmám najít, prezentovat a propagovat silné stránky jejich byznysu. Působíme v České republice i v zahraničí.

Máme za sebou 1.000+ dokončených projektů. Náš tým se skládá z více než 25 profesionálů, kteří jsou pro klienty k dispozici na centrále v Brně, na pobočce v Praze a v zastoupení na Slovensku.

Jsme jediný mimopražský člen Asociace PR agentur (APRA) a člen mezinárodní sítě Public Relations Network (PRN) s exkluzivitou pro Česko. S naší kreativní agenturou PR Gang se věnujeme vzdělávání a podpoře studentských talentů. Jsme zakladatelé školícího centra PR Akademie.

Rok založení
2009
Pracovníků
25 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Roman Kučera
Obor činnosti
  • Public relations
  • Social
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • Tvorba webů
  • Kreativa
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
DM Drogerie Markt, Lomax, Zaměstnanecká pojišťovna Škoda, Repromeda, Budimex, Hutira
Členství v organizacích
  • APRA
  • Hospodářská komora ČR
  • Public Relations Network
  • PR Klub
PR Gang přivádí na univerzity IBM, Notino či Kiwi

PR Gang přivádí na univerzity IBM, Notino či Kiwi

Studentská agentura PR Gang vstupuje do svého 5. semestru. Díky vzdělávacímu projektu PR a marketingové agentury Lesensky.cz si teď studenti vyzkouší práci pro velké korporace. Vyzkouší si znalosti a získají zpětnou vazbu od zadavatelů, akademiků i odborníků z praxe.
  • 28. 02. 2019
Petr Lesenský: do Prahy si jdeme pro větší klienty

Petr Lesenský: do Prahy si jdeme pro větší klienty

„Pobočka v hlavním městě nám umožní dostat se do hry o větší peníze, k movitějším klientům,“ věří Petr Lesenský, zakladatel a majitel brněnské agentury Lesensky.cz. Byznys a aktivity v domovském Brně neopouští – klienty v rámci svého nového konceptu PR 360 učí, že PR a marketing lze propojit už v rámci nástrojů a že klíčové je jejich vyhodnocování. Začíná u studentů, pro ně jeho vzdělávací projekt PR Gang připravil letos už třetí setkání.
  • 24. 04. 2018