Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Logio

Supply Chain Love Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Martin Kment (20 %), Tomáš Formánek (20 %), Marek Šucha (20%), David Svatoš (20 %), Jan Jirovec (20 %)
Profil agentury

Všechno začalo v roce 2004. Tehdy došlo ke spojení dvou poradenských firem – Logitec CZ jako specialisty na logistické technologie a Economic Wizard se svým unikátním softwarem pro plánování a řízení toků v rámci dodavatelských řetězců. Od začátku jsme budovali tým, který nabízí řešení pro celou problematiku řízení dodavatelských řetězců od vstupního skladu až k rukám zákazníka. Později, v roce 2009, se připojila firma Project Invest, která rozšířila naši expertízu o procesní optimalizaci a problematiku dozoru implementace informačních systémů.

Nyní jsme tým 130 expertů s celou řadou specializací. Právě růst do střední velikosti nám umožnil pracovat v multidisciplinárních týmech, kde naleznete nejen projektového manažera a konzultanta, ale třeba i specialistu na aplikovanou matematiku.

Říkáme, že „rádi myslíme komplexně, abyste vy mohli pracovat jednoduše.“ Tento koncept se dá nazvat také anglickým slovem simplexity a přesně vystihuje výzvy, které skýtá každý dodavatelský řetězec. Každá firma se může rozhodovat mezi miliony možností, od dimenzování výroby a výběru logistických technologií přes velikosti objednávek zboží od dodavatelů. My umíme v tomto složitém prostředí hledat a definovat jednoduché systémy, které vnášejí do chaosu pořádek. Některé přidávají hodnotu vašim produktům, jiné zjednodušují práci vašim zaměstnancům nebo umožňují snadno flexibilně reagovat na změny. A tím pádem maximalizují váš zisk.

Už jsme se mnohokrát přesvědčili o tom, že řízení dodavatelských řetězců je jednou z posledních oblastí ve firmě, ve které můžete dosáhnout skutečné skokové změny. Ostatně podívejte se na naše případové studie.

Rok založení
2004
Pracovníků
130 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • E-commerce
  • Eventy
  • Logistika, distribuce
  • Maloobchod
  • Velkoobchod
Obrat za poslední rok
153 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, ČEZ, Ahold, Metro, Datart, Pompo, Dr. Max, Pro-doma, Kofola, Nestlé, Mondelez
Ocenění

Impuls Logistika: Nejinovativnější softwarový produkt