Všechno začalo v roce 2004. Tehdy došlo ke spojení dvou poradenských firem - Logitec CZ jako specialisty na logistické technologie a Economic Wizard se svým unikátním softwarem pro plánování a řízení toků v rámci dodavatelských řetězců. Od začátku jsme budovali tým, který nabízí řešení pro celou problematiku řízení dodavatelských řetězců od vstupního skladu až k rukám zákazníka. Později, v roce 2009, se připojila firma Project Invest, která rozšířila naši expertízu o procesní optimalizaci a problematiku dozoru implementace informačních systémů.
Nyní jsme tým 130 expertů s celou řadou specializací. Právě růst do střední velikosti nám umožnil pracovat v multidisciplinárních týmech, kde naleznete nejen projektového manažera a konzultanta, ale třeba i specialistu na aplikovanou matematiku.
Říkáme, že „rádi myslíme komplexně, abyste vy mohli pracovat jednoduše.“ Tento koncept se dá nazvat také anglickým slovem simplexity a přesně vystihuje výzvy, které skýtá každý dodavatelský řetězec. Každá firma se může rozhodovat mezi miliony možností, od dimenzování výroby a výběru logistických technologií přes velikosti objednávek zboží od dodavatelů. My umíme v tomto složitém prostředí hledat a definovat jednoduché systémy, které vnášejí do chaosu pořádek. Některé přidávají hodnotu vašim produktům, jiné zjednodušují práci vašim zaměstnancům nebo umožňují snadno flexibilně reagovat na změny. A tím pádem maximalizují váš zisk.
Už jsme se mnohokrát přesvědčili o tom, že řízení dodavatelských řetězců je jednou z posledních oblastí ve firmě, ve které můžete dosáhnout skutečné skokové změny. Ostatně podívejte se na naše případové studie.
- E-commerce
- Eventy
- Logistika, distribuce
- Maloobchod
- Velkoobchod
Impuls Logistika: Nejinovativnější softwarový produkt

Zjednodušujte a sdílejte, radili řečníci letos na Úlu

Cena zákazníkovi na míru už nebude výhradně doménou e-shopů

Jak efektivně dostat věci z bodu A do bodu B

Detektivní příběh o prodeji hraček

Firmy se musí víc zaměřit na zákazníka a nebát se zkoušet umělou inteligenci

Seškrtání nabídky může zvýšit zisk i o pět procent
