Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Logio

Supply Chain Love Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Martin Kment (20 %), Tomáš Formánek (20 %), Marek Šucha (20%), David Svatoš (20 %), Jan Jirovec (20 %)
Profil agentury

Všechno začalo v roce 2004. Tehdy došlo ke spojení dvou poradenských firem - Logitec CZ jako specialisty na logistické technologie a Economic Wizard se svým unikátním softwarem pro plánování a řízení toků v rámci dodavatelských řetězců. Od začátku jsme budovali tým, který nabízí řešení pro celou problematiku řízení dodavatelských řetězců od vstupního skladu až k rukám zákazníka. Později, v roce 2009, se připojila firma Project Invest, která rozšířila naši expertízu o procesní optimalizaci a problematiku dozoru implementace informačních systémů.

Nyní jsme tým 130 expertů s celou řadou specializací. Právě růst do střední velikosti nám umožnil pracovat v multidisciplinárních týmech, kde naleznete nejen projektového manažera a konzultanta, ale třeba i specialistu na aplikovanou matematiku.

Říkáme, že „rádi myslíme komplexně, abyste vy mohli pracovat jednoduše.“ Tento koncept se dá nazvat také anglickým slovem simplexity a přesně vystihuje výzvy, které skýtá každý dodavatelský řetězec. Každá firma se může rozhodovat mezi miliony možností, od dimenzování výroby a výběru logistických technologií přes velikosti objednávek zboží od dodavatelů. My umíme v tomto složitém prostředí hledat a definovat jednoduché systémy, které vnášejí do chaosu pořádek. Některé přidávají hodnotu vašim produktům, jiné zjednodušují práci vašim zaměstnancům nebo umožňují snadno flexibilně reagovat na změny. A tím pádem maximalizují váš zisk.

Už jsme se mnohokrát přesvědčili o tom, že řízení dodavatelských řetězců je jednou z posledních oblastí ve firmě, ve které můžete dosáhnout skutečné skokové změny. Ostatně podívejte se na naše případové studie.

Rok založení
2004
Pracovníků
130 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • E-commerce
  • Eventy
  • Logistika, distribuce
  • Maloobchod
  • Velkoobchod
Obrat za poslední rok
153 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, ČEZ, Ahold, Metro, Datart, Pompo, Dr. Max, Pro-doma, Kofola, Nestlé, Mondelez
Ocenění

Impuls Logistika: Nejinovativnější softwarový produkt

Česko v pasti slev. Billa uvádí privátní značku Easy

Česko v pasti slev. Billa uvádí privátní značku Easy

Kupní síla Čechů roste, ale jak se prodejci vymaní ze spirály slev? řešila konference Retail in Detail. Billa mezitím zavádí privátní značku Easy, Air Bank umožní bezkontaktní výběry z bankomatů, Penny peče, Norové převzali Hamé, müsli Mixit odstranilo palmový olej.
  • 08. 04. 2016