Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Mafra

Vydavatelé s tvorbou vlastních seriálů skončili

Vydavatelé s tvorbou vlastních seriálů skončili

Video je nákladné a reklama původní hranou produkci nezaplatí, zjistily tuzemské mediální domy. Vracejí se proto k textu a krátkým šotům, a propad reklamy vinou koronaviru to ještě urychlí. Původní video mezitím přechází tam, kde jsou peníze - k internetovým prodejcům.
  • 15. 05. 2020
Zpoplatnění velkých webů v Česku začalo. Slevami

Zpoplatnění velkých webů v Česku začalo. Slevami

Velké zpravodajské weby konečně zavádějí placené sekce. Nové platící čtenáře lákají nižší cenou, pak i dalšími slevami či poukázkami na zábavu. Předplatné zlevnil též koronavirus.
  • 29. 04. 2020