Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Portál Kudyznudy.cz v roce 2020 podporoval zájem o domácí turistiku

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Agenturní skupiny Magnas a Hot Topic zfúzují

Budujme spolu brand new world v době postvirové
„Neměnil bych.“ Preiss či Panenka ke století Čech

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

Startuje druhá řada televizní reality show Survivor

Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu

Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito
