Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Pojišťovna Pillow má svou vůbec první kampaň, ukazuje se jako polštář pro klid

Pojišťovna Uniqa v podzimní kampani nabádá k ochraně duševního zdraví

Portál Kudyznudy.cz v roce 2020 podporoval zájem o domácí turistiku

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Agenturní skupiny Magnas a Hot Topic zfúzují

Budujme spolu brand new world v době postvirové

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
