Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Pojišťovna Pillow má svou vůbec první kampaň, ukazuje se jako polštář pro klid

Pojišťovna Uniqa v podzimní kampani nabádá k ochraně duševního zdraví

Portál Kudyznudy.cz v roce 2020 podporoval zájem o domácí turistiku

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Agenturní skupiny Magnas a Hot Topic zfúzují

Budujme spolu brand new world v době postvirové

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
