Magnas

In love with brands Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Martin Šafra (50 %), Robert Renč (50 %)
Profil agentury

Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.

Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Maloobchod
Obrat za poslední rok
150 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Equa bank, Dámejídlo.cz, Czech Tourism, Uniqa pojišťovna, Salomon, Dotykačka, Acema Credit Czech
Členství v organizacích
  • AKA
  • Hospodářská komora ČR