Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Pojišťovna Pillow má svou vůbec první kampaň, ukazuje se jako polštář pro klid

Pojišťovna Uniqa v podzimní kampani nabádá k ochraně duševního zdraví

Portál Kudyznudy.cz v roce 2020 podporoval zájem o domácí turistiku

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Agenturní skupiny Magnas a Hot Topic zfúzují

Budujme spolu brand new world v době postvirové

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Porota Zlatého pera sestavila shortlist, vítěze vyhlásí 15. června

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák
