Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Uniqa v podzimní kampani na pojištění domácností přidá k televizi a onlinu rádio

Agenturní skupiny Magnas a Hot Topic zfúzují

Budujme spolu brand new world v době postvirové
„Neměnil bych.“ Preiss či Panenka ke století Čech

Annonce zacílí výkonnostní reklamou na mladé

Novým ředitelem Rock Radia se stal Ondřej Cikán

Zástupkyní šéfredaktorky Lifee.cz je Kristina Vodičková

Unie vydavatelů a SPIR pracují na kolektivním správci, který bude vybírat peníze od platforem

Vostal do Washingtonu, Dolanský do Londýna... ČT prostřídá pět zpravodajských postů

Chystaný Canal+ Sport představuje tým, jsou v něm Jiří Hošek i Jaromír Bosák

Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
