Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR

Online pro banku Equa zajistí Magnas Media
Modelka Slezáková točila pro Hudy Sport

Renč získal od Šafry polovinu v Magnas Media

Vodafone našel svého „oldfluencera“

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů

Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“

Linda Bartošová odchází z České televize

Lékárna.cz převádí všechny své digitální inzertní plochy na platformu Cruxo

Petr Vančura přichází do agentury Mindsquared jako commercial director
