Firmu Magnas Media založil Martin Šafra (ex Centrum.cz a OMD) v roce 2012 jako čistě digitální agenturu. V roce 2015 se stal partnerem Robert Renč, který přišel z předchozích pozic šéfa obchodní sítě v televizích Nova a Prima (Media Club). Portfolio služeb se tak rychle rozšířilo o offline média s postupným důrazem na komplexní strategie. Od roku 2016 je aktivní také sesterská Magnas Performance zaměřená čistě na výkonnostní online marketing (od 2020 klíčový Premier Google partner v Česku a na Slovensku). Na podzim 2017 jsme začali stavět vlastní kreativní studio Magnas Creative. V současné době tak poskytujeme prostřednictvím těchto tří skupin pod značkou Magnas komplexní servis v brand strategiích/kreativě, mediálních strategiích/nákupu, digitální i performance strategiích/nákupu plus podporu v datové analytice a dalších souvisejících službách.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Finance
- Cestovní ruch
- Maloobchod
- AKA
- Hospodářská komora ČR
„Neměnil bych.“ Preiss či Panenka ke století Čech

Annonce zacílí výkonnostní reklamou na mladé

Do skupiny Magnas přišli Hanisch a Farlík

Online pro banku Equa zajistí Magnas Media
Modelka Slezáková točila pro Hudy Sport

Renč získal od Šafry polovinu v Magnas Media

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept

David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější

Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař

Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek

O2 TV startuje jako hlavní vysílatel hokejové extraligy, přidává show Bomby na ledu
