Mark BBDO
Přidat informace o agentuře
Lay’s pokračují s filmy, spojují se s různými žánry
Značka chipsů z portfolia Pepsi zdůrazňuje jarní kampaní svou produktovou rozmanitost.

Po višňové Pepsi přišla na trh varianta s limetou
"Vstaň. Buď tam včas. Zařiď to. Běž domů. A znovu." Další příchuť Pepsi brojí proti rutině.

Fio banka místo koz a Koháka nasadí dobré zvyky
V kampani české Fio banky už nevystupuje Jakub Kohák, nenahradila ho jiná známá zvář.

Pepsi vede spotřebitele ke všem chutím Lay’s
Chipsy Lay's v televizi, na Facebooku i Instagramu představují všechny své příchutě a tvary.
Pepsi na Vánoce naráží na kamion konkurenční Coca-Coly
Součástí vánoční kampaně Pepsi bude kromě spotu i stromek vysílající vzkazy.

Hledá se náhradní investor
Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Letos rekordní počet přihlášek
Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Turnaj zaujal 4,8 milionu diváků
Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Vytvořit holding a jít do zahraničí
Michaela Luňáčková se stala managing partnerem agentury Cognito

Letos Lukačovičova firma čeká stagnaci