Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Marketing & PR

Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Už mnoho let označují analytici Amazon za spícího obra reklamy. Až nyní se obr probudil. Amazon využívá dat od registrovaných obchodníků a nabízí značkám atraktivní reklamní služby. Může ale ohrozit postavení gigantů online reklamy? Co na to Facebook a Google? Odpovědi hledal James Swift z Contagious.
„Jsme seniorní tým, který klient vidí i po tendru“

„Jsme seniorní tým, který klient vidí i po tendru“

"Pokud bude Vonásek světoznámý švec a vy budete chtít boty od Vonáska, asi vás neuspokojí, že Vonásek sice byl na dílně, ale míru vám bral jeho učedník a boty pak šil učedník učedníka. Je jedno, jak práce dopadne, už pocit z toho není dobrý. Tomu nechceme vystavovat sebe ani klienta," popisují společné přesvědčení, které stojí za čerstvým propojením agentur Outbreak a Werk Camp jejich klíčoví muži Daniel Farkaš, Ivo Laurin a Martin Přikryl. "Společnými silami zvládneme ještě větší byznys, a bez kompromisů," vysvětlují v rozhovoru, u kterého byl i Martin Pasecký, čerstvý kreativní ředitel Outbreaku.