V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketing & PR

Lanierovo inferno

Lanierovo inferno

Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora krmí, píše James Swift.
Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Mezi aktuální témata influencer marketingu stále patří to, zda a jak mají influenceři značit placenou spolupráci ve svých příspěvcích. A dotkl se toho i seminář Jak mít v kampani influencera a nezbláznit se z toho, který 13. června pořádala v Praze agentura The Hive.
Češi mají letos v Cannes nejslabší účast za šest let

Češi mají letos v Cannes nejslabší účast za šest let

V Čechy nejobsazenější kategorii Film Craft postoupily na shortlist tři práce VMLY&R Prague pro Paměť národa. Zato v kategoriích Print & Publishing, Industry Craft, Outdoor, Design, Entertainment Lions for Music ani Health & Wellness poroty české práce do finále nepustily.