Marketing & PR

Posmrtné nakupování je realitou. Jak se proměňuje zákaznické chování?

Posmrtné nakupování je realitou. Jak se proměňuje zákaznické chování?

Po dvou letech máme ideální příležitost zhodnotit změny v nákupním chování spotřebitelů a také to, jak ovlivňují firmy, jejich produkty a služby. Zůstanou tyto změny – urychlené pandemií – trvalé, nebo jsou jen dočasné? Jak velké změny se udály v maloobchodu a co je třeba v důsledku toho udělat? Na to odpovídá čerstvý Future Shopper Report 2022.
  • dnes
Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

I když se situace na maloobchodním trhu po ráně zasazené pandemií v mnohém vrací do relativního normálu, je nutné si uvědomit, že se nákupní chování v uplynulých dvou letech výrazně proměnilo. Tím se zároveň mění i role kamenných obchodů a retailové komunikace. Inspirací mohou být západní retailové trhy, které se na klíčové změny už adaptovaly či úspěšně adaptují.
  • 11. 08. 2022