Marketing & PR

„Tendr T-Mobilu jsme vyhráli díky tomu, že jsme byli nejvíc konzistentní“

„Tendr T-Mobilu jsme vyhráli díky tomu, že jsme byli nejvíc konzistentní“

"T-Mobile pro nás bude jeden z klíčových klientů, z pohledu revenue se určitě přidá k top pětce klientů Ogilvy a VMLY&R," říká Iva Welker, managing director agentury VMLY&R. Ta spolu s dalšími dvěma agenturami skupiny WPP zvítězila u operátora v "tendru desetiletí". Iva Welker a také Miloš Kočí, čerstvý kreativní ředitel VMLY&R, v rozhovoru s Médiářem mluví rovněž o nové identitě agentury, která nedávno prošla dvojí fúzí, o novém pražském sídle skupiny WPP i o nové organizaci práce v tomto agenturním campusu na Bubenské.
  • 10. 11. 2021
Na značky! Natália Rajnohová a Martin Paukrt o kampani Chevroletu

Na značky! Natália Rajnohová a Martin Paukrt o kampani Chevroletu

Jak vdechnout produktům další rozměr, aby výsledek co nejpřirozeněji odpovídal strategii značky, vše do sebe zapadalo a k tomu ještě získat odměnu v podobě bezmála 50% růstu prodejů? O kampani americké automobilky Chevrolet u jednoho stolu debatovali Natália Rajnohová z Manifesta a Martin Paukrt z Driveta. Uvidíte v osmém dílu seriálu Na značky!
  • 04. 11. 2021