Marketing & PR

Prezidentské volební týmy: za Zemana mluví Jana Bartošová, pro Roithovou dělají Potužník a Vávra
Kampaň před přímou prezidentskou volbou se vyznačuje silným využitím sociálních médií a internetu, své názory a postoje sdělují kandidáti minimálně dvěma internetovými kanály.

Tradiční výroční ocenění
Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Patnáct rekonstrukcí v pěti týdnech
Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Do 2027 žádná další nová stanice
Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Nová kritéria zatím nenašla uplatnění
Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Kreativa sjednocená pod jediný brand
Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Volbu do rad má změnit nový zákon
Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Spor o práva a příjmy graduje
Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Čerstvé výsledky každoročního průzkumu
AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá

Výroční žebříček Kantar BrandZ