Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketup

To get to the top, you have to start deep Stáhnout (XLS)
MarketUp

MarketUp

Vlastnická struktura
Miroslav Král (50 %), Tomáš Ševčík (50 %)
Profil agentury

Jsme nezávislá digitální agentura, která podporuje sílu značek a jejich obchodní růst propojením světa kreativity, dat a technologií. Díky tomuto mixu jsme schopni v rychle se měnícím digitálním prostředí bleskově identifikovat správné příležitosti a získat pro klienty konkurenční výhodu. Zajistíme tvorbu strategií, kreativních konceptů, produkci, mediální plánování a komunikaci.

Pracujeme pro významné české i globální značky ve více než 10 zemích, obvykle pět let a déle. Využíváme vlastní metody a nástroje a při tvorbě strategií vycházíme z principů marketingu založeného na důkazech. Uplatňujeme transparentní a etický přístup, mediální plány sestavujeme nezávisle na reklamních platformách a mediálních domech. Nepodporujeme zboží a služby škodlivé pro společnost. Věnujeme se vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo našeho blogu.

Rok založení
2010
Pracovníků
50 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Integrované kampaně
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Průmysl
  • Finance
  • Maloobchod
Obrat za poslední rok
156 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Billa, T-Mobile, AXA Assistance, XXX Lutz, Decathlon, A3 Sport, BMW Invelt, Komerční banka, Modrá pyramida, Sedita, Bonavita, Hamé, Vitana, Jablotron, ABB, Muziker, Člověk v tísni
Ocenění
  • Finalista Google Premier Partner Awards v regionu EMEA v kategorii Video Innovation v letech 2017 a 2018
  • Klíčová agentura Google v letech 2016 až 2020
Členství v organizacích
  • AKA
Certifikace
  • Google Premier Partner - Search, Display, Shopping a Video Advertising
  • Google Guru pro exportní kampaně
  • Certifikovaná agentura Sklik
  • Facebook Preferred Partner
  • Certifikovaný partner Heureka
O čem zákazníci sní (a mediálky mlčí)

O čem zákazníci sní (a mediálky mlčí)

Když před deseti lety rozjížděli agenturu, byl digitální marketing pro většinu klientů terra incognita. V nejdivočejších fantaziích si tehdejší markeťáci pod ním představili maximálně bannerovou reklamu. Dnes do něj míří polovina mediálních rozpočtů. Jaký je recept na to, se v digitálu prosadit i o tom, jaká v něm panují tabu, jsme mluvili se zakladateli agentury Marketup Miroslavem Králem a Tomášem Ševčíkem. Rozhovor vedla Adéla Vopěnková.
  • 07. 10. 2020
Jak dělat marketing v době koronaviru a jak vyjít z krize posíleni

Jak dělat marketing v době koronaviru a jak vyjít z krize posíleni

Hloubka a délka ekonomické krize způsobené pandemií koronaviru bude mít vliv nejen na náš způsob života, ale také na budoucnost mnoha firem a značek. A jak tomu za krize bývá, pro jedny je to katastrofa a pro druhé příležitost. V agentuře MarketUp připravujeme na možné scénáře sebe i klienty. Jaký dopad měla zatím koronavirová krize na naše klientské portfolio? A jak mohou firmy jednat, aby složitou dobu přežily a vyšly z ní naopak posíleny?
  • 21. 03. 2020
Lesk a bída českého online marketingu

Lesk a bída českého online marketingu

Automatizace, brand safety, vizibilita reklamních formátů, využívání dat v kampaních. To je jen několik témat posledních let, která nešlo ignorovat. Jak se s nimi vypořádal český trh?
  • 17. 03. 2020