Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company (založena 1912) a The Erickson Company (1902). V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa, první evropská pobočka byla otevřena v roce 1927. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. V současnosti je McCann jednou z největších globálních marketingových sítí, mezi jejíž hlavní klienty patří například Coca-Cola, Ikea, Microsoft, Nestlé, GlaxoSmithKline nebo General Motors.
Česká pobočka společnosti McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v Česku. V současné době zaměstnává zhruba 120 profesionálů z oboru reklamy a komunikace. Za posledních 10 let získala agentura v Česku i zahraničí přes 150 ocenění svých projektů, je také nejúspěšnější agenturou v soutěži Effie o nejefektivnější reklamu.
McCann Prague má pod sebou aktivační divizi Momentum a dál úzce spolupracuje se svými agenturami B&T (její specializací je propojování značek se současnými trendy), Renegãdz (specializující se na branded entertainment, kombinuje vše od jednoduchých příspěvků na sociálních sítích přes pořádání eventů až po produkci videoobsahu) a McQueen (zprvu hlavně pracuje pro klienta ING).
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Eventy
- Mediální plánování
- Rychloobrátkové zboží
- Entertainment
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Effie 2017: zlato, sříbro i bronz v několika kategoriích
- Golden Drum, Cannes Lions 2016: první příčky v několika kategoriích
- AKA

„Dorjey!“ Agentury McCann a Bistro Films oslavily rok ve znamení Fyziky

Vánoce jsou letos vinou pandemie omezené, podle ING ale budou „taky dobrý“

Intersnack uvádí novinku Chio Popcorn, internetové spoty ji spojují s filmem

„Teď je důležité, kde máte půjčku,“ tvrdí Air Bank v další kampani „přes mobily“

„Pravý Vánoce jsou hned po Vánocích.“ Vodafone uvádí spoty s rodinami z castingu

Nejvíc šancí na ocenění Effie mají Ogilvy a McCann

„Vědět znamená přežít.“ Linku pomoci řidičům propagují Arichteva i Kohoutová

Čokoláda Rom sponzoruje zrušené sportovní akce
