Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company (založena 1912) a The Erickson Company (1902). V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa, první evropská pobočka byla otevřena v roce 1927. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. V současnosti je McCann jednou z největších globálních marketingových sítí, mezi jejíž hlavní klienty patří například Coca-Cola, Ikea, Microsoft, Nestlé, GlaxoSmithKline nebo General Motors.
Česká pobočka společnosti McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v Česku. V současné době zaměstnává zhruba 120 profesionálů z oboru reklamy a komunikace. Za posledních 10 let získala agentura v Česku i zahraničí přes 150 ocenění svých projektů, je také nejúspěšnější agenturou v soutěži Effie o nejefektivnější reklamu.
McCann Prague má pod sebou aktivační divizi Momentum a dál úzce spolupracuje se svými agenturami B&T (její specializací je propojování značek se současnými trendy), Renegãdz (specializující se na branded entertainment, kombinuje vše od jednoduchých příspěvků na sociálních sítích přes pořádání eventů až po produkci videoobsahu) a McQueen (zprvu hlavně pracuje pro klienta ING).
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Eventy
- Mediální plánování
- Rychloobrátkové zboží
- Entertainment
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Effie 2017: zlato, sříbro i bronz v několika kategoriích
- Golden Drum, Cannes Lions 2016: první příčky v několika kategoriích
- AKA

Agenturám tu chybí možnost s daty o médiích víc pracovat, míní Petra Pipková z McCannu

Vodafone propaguje rychlý internet: Martin Hofmann má „celebrity bejvák“

„Buď neomezeně cringe, bold, fresh...“ Vodafone cílí na mladé, i přes TikTok

Filip Kukla opouští McCann, soustředí se už jen na vlastní agenturu Sparkling & Still

Effie 2022: Grand Prix pro WMC Grey a Datart, nejvíc cen získal McCann a kampaň 13 minut

„Hofmann (opět) baví.“ Nejlepší vánoční kampaň z operátorů má Vodafone

Do McCann Prague přichází Markéta Růžičková, střídá Jaroslava Malinu

„Veselé, hravé, milé, dobře udělané.“ Reklamní kati vyzdvihli vánoční spot Billy

Hrdiny vánočních spotů Vodafonu jsou senioři, Hofmann hraje režiséra

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+
