Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company (založena 1912) a The Erickson Company (1902). V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa, první evropská pobočka byla otevřena v roce 1927. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. V současnosti je McCann jednou z největších globálních marketingových sítí, mezi jejíž hlavní klienty patří například Coca-Cola, Ikea, Microsoft, Nestlé, GlaxoSmithKline nebo General Motors.
Česká pobočka společnosti McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v Česku. V současné době zaměstnává zhruba 120 profesionálů z oboru reklamy a komunikace. Za posledních 10 let získala agentura v Česku i zahraničí přes 150 ocenění svých projektů, je také nejúspěšnější agenturou v soutěži Effie o nejefektivnější reklamu.
McCann Prague má pod sebou aktivační divizi Momentum a dál úzce spolupracuje se svými agenturami B&T (její specializací je propojování značek se současnými trendy), Renegãdz (specializující se na branded entertainment, kombinuje vše od jednoduchých příspěvků na sociálních sítích přes pořádání eventů až po produkci videoobsahu) a McQueen (zprvu hlavně pracuje pro klienta ING).
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Eventy
- Mediální plánování
- Rychloobrátkové zboží
- Entertainment
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Effie 2017: zlato, sříbro i bronz v několika kategoriích
- Golden Drum, Cannes Lions 2016: první příčky v několika kategoriích
- AKA

„Tvoje máma má pětgéčko!“ Martin Hofmann propaguje rychlý internet od Vodafonu

ČEZ ESCO cílí na klientelu B2B, v kampani na zelená řešení nabádá ke kuráži

Kampaň k očkování proti covidu připraví McCann

Půjčovna skútrů BeRider ukazuje z dronů „všechny krásy dopravy v Praze“

„Když vás práce baví, dokážete skvělé věci.“ Velkopopovický Kozel má „kampaň v kampani“

Metaxa zacílila na spotřebitele nad 40 let. V kampani láká na řeckou pohodu

Do McCannu se vrací kreativní duo Kotulek a Rídl

Vodafone hledá „oldfluencera“, podmínkou je důchodový věk

Nejvíc cen Effie získaly Ogilvy a McCann, Grand Prix má Ikea s Triadem

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá
