McCann Prague

Truth Well Told Stáhnout (XLS)
McCann Prague sídlí v Riegrových sadech, i takový výhled mají lidé z oken agentury

McCann Prague sídlí v Riegrových sadech, i takový výhled mají lidé z oken agentury

Vlastnická struktura
Interpublic Group Deutschland (Německo) (100 %)
Profil agentury

Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company (založena 1912) a The Erickson Company (1902). V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa, první evropská pobočka byla otevřena v roce 1927. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. V současnosti je McCann jednou z největších globálních marketingových sítí, mezi jejíž hlavní klienty patří například Coca-Cola, Ikea, Microsoft, Nestlé, GlaxoSmithKline nebo General Motors.

Česká pobočka společnosti McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v Česku. V současné době zaměstnává zhruba 120 profesionálů z oboru reklamy a komunikace. Za posledních 10 let získala agentura v Česku i zahraničí přes 150 ocenění svých projektů, je také nejúspěšnější agenturou v soutěži Effie o nejefektivnější reklamu.

Kreativní jednotky McCannu

McCann Prague má pod sebou aktivační divizi Momentum a dál úzce spolupracuje se svými agenturami B&T (její specializací je propojování značek se současnými trendy), Renegãdz (specializující se na branded entertainment, kombinuje vše od jednoduchých příspěvků na sociálních sítích přes pořádání eventů až po produkci videoobsahu) a McQueen (zprvu hlavně pracuje pro klienta ING).

Rok založení
1991
Pracovníků
120 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Mediální plánování
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Entertainment
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Maloobchod
  • Móda
Obrat za poslední rok
659 900 000 Kč
Klíčoví klienti
Vodafone, Air Bank, Mastercard, Baťa, L‘Oréal Paris, Maybelline, Mixa, Coca-Cola, Fuzetea, Smart Water, Billa, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Cointreau, Tullamore Dew, Mount Gay, Metaxa, ING, Nokian Tyres
Ocenění
  • Effie 2017: zlato, sříbro i bronz v několika kategoriích
  • Golden Drum, Cannes Lions 2016: první příčky v několika kategoriích
Součástí sítě
McCann Worldgroup
Členství v organizacích
  • AKA
Do tendru na Klasu se přihlásilo 18 agentur

Do tendru na Klasu se přihlásilo 18 agentur

Všechny čtyři části zakázky zemědělského fondu celkem za 298 milionů Kč slibují splnit McCann, Ogilvy & Mather, Carat a Comunica. Dalších 14 agentur chce jen dílčí kontrakty.
  • 02. 06. 2015