
Pipková předsedkyní ASMEA, Novák ředitelem
Nová Asociace mediálních agentur už má právní subjektivitu, předsedkyní rady je Petra Pipková z MediaComu z GroupM. S ní ve vedení zasedli muži z Médey a Dentsu Aegis.

Open air festivaly značky podporují i pořádají
Kromě tradiční podpory hudebních festivalů se firmy v rámci marketingu pouštějí i do vlastních projektů - Cirk Kofola, Rychlopárty Staropramenu, Kaufland s Čechomorem.

ZoomSphere nabral dvacítku nových klientů
Digitální agentura Jakuba Macha chce se svým nástrojem nově do Polska a do Rumunska.

Česká pošta už potřetí hledá mediálku. Nabízí 50 milionů
Do loňského tendru se České poště přihlásila jen jedna agentura. Státní instituce se tak znovu pokouší najít nového partnera pro plánování a nákup prostoru v médiích.

Čtyřletá kampaň CzechTourismu stála 101 milionů Kč
Státní agentura bilancuje útratu převážně z evropských peněz, kritéria jsou nejednoznačná.

Wüstenrot si pro nákup médií vybral Médeu
Spolupráce s OMD a ZenithOptimedia končí.

Tittelbach ředitelem Soukupovy Médea Sport
O angažmá "televizní legendy" mluví šéfka Barrandova pro Extra.cz.

Trh mediálních agentur klesl o 3 %
Největší tuzemskou mediální agenturou zůstala i v roce 2013 Médea, nejsilnější zde operující sítí GroupM. Médea i GroupM rostly.