Media Brunch

Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Přední české mediální domy v posledních letech budují oddělení zaměřená na takzvanou nativní reklamu, druh inzerce, který svou formou i obsahem připomíná redakční články. Komerční textaři spolu s grafiky, kodéry a marketingovými stratégy připravují speciální propracované stránky, které bývají mezi čtenáři podobně čtené jako původní zpravodajství. Co vše nativní reklama nabízí a jaký o ni je u inzerentů zájem, o tom s Médiářem mluvili Ondřej Sitta ze Seznamu, Radka Bendová z Czech News Center a Tomáš Málek z Mafry.
  • 16. 06. 2022
„Hybridní televizi jde napojit i na byznys s letáky“

„Hybridní televizi jde napojit i na byznys s letáky“

"Pro Primu je HbbTV nejdůležitější technologií mezi televizí a internetem," prohlásil šéf onlinu Primy Daniel Grunt. I pro Českou televizi, hudební Óčko a České Radiokomunikace je hydridní televize nezadbatelnou technologickou novinkou, s publikem už přesahujícím dva miliony uživatelů měsíčně. Na HbbTV se zaměřil prosincový Media Brunch Médiáře.
  • 06. 01. 2016
„Z blogu může značka udělat vlastní vydavatelství“

„Z blogu může značka udělat vlastní vydavatelství“

„Demokratizace šíření informací je obrovskou příležitostí pro značky,“ říká o content marketingu a zapojení sociálních sítí Tomáš Kellner, šéf uznávaného firemního webu GE Reports. Při říjnovém Media Brunchi s ním na letošním PR Summitu v Praze mluvili šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust a partner agentury Konektor Social Rostislav Starý.
  • 04. 12. 2015
„Neberme RTB jako výprodejový prostor“

„Neberme RTB jako výprodejový prostor“

Dokud budou inzerenti chápat programatickou disciplínu jako prostředek levného nákupu a prodeje zbytkového prostoru, trh se nepohne, tvrdí účastníci Media Brunche Médiáře.
  • 18. 09. 2015
„Obchodní model hollywoodských studií umírá“

„Obchodní model hollywoodských studií umírá“

Rozvoj nelineárních televizních služeb zatím nejvíce brzdí neochota diváků platit, nepružnost filmových studí i velká míra pirátství, zaznělo na diskusním Media Brunchi Médiáře o chytrých televizích.
  • 18. 05. 2015