Obchodní zastupitelství Media Club těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. V současné době obchodně zastupuje na čtyři desítky médií, díky čemuž dokáže zasáhnout 100 % české ekonomicky aktivní populace. Předností Media Clubu je tým zkušených mediálních konzultantů, kteří díky profesionální práci s daty a analýzami dokážou segmentovat cílové skupiny a efektivně naplánovat mediální kampaň napříč různými mediatypy od televizních či rozhlasových stanic, internetových webů, tištěných médií až po sociální sítě. V neposlední řadě, specialisté z Media Clubu umí vymyslet kreativní prezentaci produktu ve vysílání televize, rádia nebo navrhnout unikátní aplikaci na HbbTV či na nová média. Prostřednictvím mediálních konzultantů v regionech dokáže Media Club nabídnout konzultaci ve všech regionech České republiky, stejně tak navržená marketingová řešení mohou oslovit cílovou skupinu po celém území Česka, nebo naopak jen ve vybraných regionech. Jedinečnou možností v rámci spolupráce s Media Clubem je příležitost prezentace obchodních partnerů na eventech a akcích skupiny Prima, které mají vždy profesionální realizaci a intenzivní mediální podporu.
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Eventy
Media Club pětkrát získal ocenění Zlatá pecka od Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace – za kampaně pro klienty Kraft Foods ČR, Maspex Czech, Mall a Das Welt
- Hospodářská komora ČR
- Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)
- Asociace komerčních televizí (AKTV)
- Asociace televizních organizací (ATO)
- European Group of Television Advertising (EGTA)

Denní poslechovost Impulsu zůstává pod 700.000. Nejposlouchanější je dál Radiožurnál

Médea se dohodla s ČT i Media Clubem, soud insolvenční návrh zamítl

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Televizní skupina Prima ovládla obchod s online reklamou Impression Media

Skupina Prima loni rekordně rostla. Poprvé v historii předstihla komerční konkurenci u dospělých diváků

Media Club zdraží příští rok reklamu v televizi o 14 %, v rádiích o 8 %

Pražské rádio Spin jde po 15 letech i do regionů, obsadí polovinu kmitočtů Signálu

Ladislav Dianiška: Media Club v příštím roce nabídne klientům efektivní cílení kampaní

Televize příští rok zdraží reklamu o 5 až 16 %

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Nový šéf ČT Jan Souček: Dědím televizi stabilizovanou, ale není to zlaté rouno

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury
