Obchodní zastupitelství Media Club těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. V současné době obchodně zastupuje na čtyři desítky médií, díky čemuž dokáže zasáhnout 100 % české ekonomicky aktivní populace. Předností Media Clubu je tým zkušených mediálních konzultantů, kteří díky profesionální práci s daty a analýzami dokážou segmentovat cílové skupiny a efektivně naplánovat mediální kampaň napříč různými mediatypy od televizních či rozhlasových stanic, internetových webů, tištěných médií až po sociální sítě. V neposlední řadě, specialisté z Media Clubu umí vymyslet kreativní prezentaci produktu ve vysílání televize, rádia nebo navrhnout unikátní aplikaci na HbbTV či na nová média. Prostřednictvím mediálních konzultantů v regionech dokáže Media Club nabídnout konzultaci ve všech regionech České republiky, stejně tak navržená marketingová řešení mohou oslovit cílovou skupinu po celém území Česka, nebo naopak jen ve vybraných regionech. Jedinečnou možností v rámci spolupráce s Media Clubem je příležitost prezentace obchodních partnerů na eventech a akcích skupiny Prima, které mají vždy profesionální realizaci a intenzivní mediální podporu.
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Eventy
Media Club pětkrát získal ocenění Zlatá pecka od Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace – za kampaně pro klienty Kraft Foods ČR, Maspex Czech, Mall a Das Welt
- Hospodářská komora ČR
- Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)
- Asociace komerčních televizí (AKTV)
- Asociace televizních organizací (ATO)
- European Group of Television Advertising (EGTA)

Ladislav Dianiška: Media Club v příštím roce nabídne klientům efektivní cílení kampaní

Televize příští rok zdraží reklamu o 5 až 16 %

Media Club zdraží reklamu v rádiích o 12 %, klientů jim přibylo o třetinu

Prima je jedničkou v online videu. Má 44% podíl na stráveném času u online videoobsahu

Inzertní formáty HbbTV na Primě oslovují stále širší cílovou skupinu

Prima Comedy Central bude Paramount Network

Nova i Media Club příští rok zdraží reklamu o 5 %

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole
