Media Club

Vaše cesta k reklamě Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
GES Media Europe (45,38 %), Prima Media Club Group
Profil agentury

Obchodní zastupitelství Media Club těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. V současné době obchodně zastupuje na čtyři desítky médií, díky čemuž dokáže zasáhnout 100 % české ekonomicky aktivní populace. Předností Media Clubu je tým zkušených mediálních konzultantů, kteří díky profesionální práci s daty a analýzami dokážou segmentovat cílové skupiny a efektivně naplánovat mediální kampaň napříč různými mediatypy od televizních či rozhlasových stanic, internetových webů, tištěných médií až po sociální sítě. V neposlední řadě, specialisté z Media Clubu umí vymyslet kreativní prezentaci produktu ve vysílání televize, rádia nebo navrhnout unikátní aplikaci na HbbTV či na nová média. Prostřednictvím mediálních konzultantů v regionech dokáže Media Club nabídnout konzultaci ve všech regionech České republiky, stejně tak navržená marketingová řešení mohou oslovit cílovou skupinu po celém území Česka, nebo naopak jen ve vybraných regionech. Jedinečnou možností v rámci spolupráce s Media Clubem je příležitost prezentace obchodních partnerů na eventech a akcích skupiny Prima, které mají vždy profesionální realizaci a intenzivní mediální podporu.

Rok založení
2013
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Eventy
Ocenění

Media Club pětkrát získal ocenění Zlatá pecka od Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace – za kampaně pro klienty Kraft Foods ČR, Maspex Czech, Mall a Das Welt

Členství v organizacích
  • Hospodářská komora ČR
  • Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)
  • Asociace komerčních televizí (AKTV)
  • Asociace televizních organizací (ATO)
  • European Group of Television Advertising (EGTA)